Τετάρτη, 28 Δεκεμβρίου 2016

Τα Μυστικά του Δημιουργικού Οραματισμού

Συχνά τα οικονομικά μας προβλήματα προκάλεσαν εσωτερική απόρριψη ή φόβο προς την αλλαγή. Ο φόβος για το άγνωστο πιθανόν να προξενήσει διακοπή των διανοητικών και δημιουργικών ικανοτήτων μας. 

Τοποθετώντας μας έτσι στη "βολική ζώνη" της μετριότητας. Αυτός είναι ο έμφυτος μηχανισμός επιβίωσης – να αποφεύγουμε το στρες με κάθε τρόπο, είτε προξενείτε από μεγάλη επιτυχία ή αποτυχία. 

Η εσωτερική μας συνείδηση έχει επίγνωση του γεγονότος ότι υπερβολικό στρες ίσως οδηγήσει σε άγχος και ασθένεια. Επομένως, ο νους μας, ψάχνοντας να βρει έναν τρόπο να αποφύγει το στρες (που προέρχεται από οποιοδήποτε είδος αλλαγής, θετικής ή αρνητικής) μπορεί να μας απομακρύνει από τους στόχους μας...

   Πως μπορείτε να σπάσετε την αλυσίδα της αποτυχίας;

Πως μπορείτε να επεκτείνετε την προσωπική σας βολική ζώνη;

Η απάντηση είναι δυνατό να βρεθεί στην τέχνη του σωστού Προσδιορισμού των Στόχων με τον Οραματισμό. Δημιουργώντας τη "ΜΕΓΑΛΗ ΕΙΚΟΝΑ" αυτού που επιθυμείτε, με την παραμικρότερη λεπτομέρεια, θα συντονίστε τον νου σας στην επιτυχία.

Με το να φαντάζεστε τον στόχο σας με κάθε λεπτομέρεια, ο νους σας θα "ξεγελαστεί" και θα πιστέψει ότι έχει ήδη πετύχει τον στόχο (παρελθόντας χρόνος).

Επομένως, ο οραματισμός ενός μελλοντικού γεγονότος ή στόχου αφαιρεί κάθε νοητικό οδόφραγμα προς την επιτυχία, αλλά και  επεκτείνει και την βολική σας ζώνη. Καθώς ο νους αποδέχεται τη φανταστική εικόνα ως πραγματική, εσείς μπορείτε να προχωρήσετε προς τον στόχο σας με άνεση και αυτοπεποίθηση.
  
Πιθανόν η υπ’ αριθμόν ένα ερώτηση που υποβάλλεται να είναι:

Πως μπορώ να βελτιώσω τον οραματισμό μου ώστε να αποκτήσω την επιτυχία; 

Η πρόκληση βρίσκεται στο γεγονός ότι οι περισσότεροι άνθρωποι είναι παθητικοί στην διαδικασία οραματισμού. Κάνοντας τον οραματισμό σας πιο δυναμικό, πυροδοτείτε μια πιο πλήρη εικόνα. Εξετάστε τις τρεις επόμενες βαθμίδες προς το δυναμικό οραματισμό.

Οι τρεις Βαθμίδες προς το Δυναμικό Οραματισμό

1.   Προσέξτε τα πράγματα που σας περιβάλλουν. Επενδύστε σε χρόνο για να μελετήσετε τα σχήματα, τα χρώματα, τις σκιάσεις. Κοιτάξτε και μελετήστε ένα αντικείμενο για ένα λεπτό, κατόπιν κλείστε τα μάτια σας και οραματιστείτε αυτό το αντικείμενο. 
     
2.  Δεν είναι αναγκαίο να το "δείτε" νοητικά, το μόνο που θέλετε στην πραγματικότητα είναι να ανακαλέσετε από την μνήμη σας όσο περισσότερες λεπτομέρειες μπορείτε. 
     Στην συνέχεια ανοίξτε τα μάτια σας και ελέγξτε την πρόοδό σας. Παρατηρήστε πάλι το ίδιο αντικείμενο, κατόπιν κλείστε πάλι τα μάτια και ανακαλέστε για άλλη μια φορά τις λεπτομέρειες. 
     Επαναλάβατε αυτή τη διαδικασία όσο περισσότερες φορές είναι αναγκαίο για σας, ώστε να μπορέσετε να ανακαλέσετε το αντικείμενο με όλες με όλες του τις λεπτομέρειες. 
     Είναι σημαντικό να βελτιώσετε αυτήν την διαδικασία ανάκλησης. Μόλις ικανοποιηθείτε με τα αποτελέσματα σας, θα είστε έτοιμοι να περάσετε στη Βαθμίδα 2.

3.  Εμπλέξτε όλες σας τις αισθήσεις στη φανταστική σας εικόνα. Όταν ο νους σας ανακαλέσει μια πραγματική εμπειρία από το παρελθόν, αυτή η ανάκληση θα περιλαμβάνει εικόνα (όραση), οσμή, αφή, γεύση (κιναισθητική) και συναίσθημα κατά τη διάρκεια αυτού του γεγονότος.

ΕΙΚΟΝΑ     ΗΧΟΣ     ΟΣΜΗ     ΑΦΗ     ΓΕΥΣΗ     ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑ